مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 11:202020-03-26اقتصادي

اتمام طرحهای احیای دریاچه ارومیه/اختصاص1000 میلیاردتومان در سال99


رییس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اتمام طرح های سخت افزاری احیای دریاچه ارومیه در سال 99گفت: امسال برای تکمیل این طرح ها حدود هزار میلیارد تومان هزینه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی، عیسی کلانتری امروز در جریان بازدید از آخرین وضعیت دریاچه ارومیه با اشاره به اقدامات دولت برای احیای این دریاچه، افزود: برای اجرای طرح های احیای دریاچه ارومیه تاکنون به نرخ های جاری بیش از 9 هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

وی با بیان اینکه طرح های احیای دریاچه ارومیه به حدود 88 درصد پیشرفت رسیده است، اظهار کرد: تا پایان شهریور امسال طرح انتقال آب از رودخانه زاب و تا آخر سال تصفیه خانه های تبریز و ارومیه برای تأمین بخشی از تعهدات تأمین آب دریاچه ارومیه تکمیل می شود.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: با اجرای این طرح ها هم اکنون تراز دریاچه ارومیه 1271 متر رسیده که این میزان 61 سانتی متر بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است.

کلانتری، ادامه داد: با تکمیل طرح های احیای دریاچه ارومیه سالانه حدود یک میلیارد و 500 میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه وارد می شود و دریاچه در سال 1406 به تراز اکولوژیکی خود می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتمام طرحهای احیای دریاچه ارومیه/اختصاص1000 میلیاردتومان در سال99

اتمام طرحهای احیای دریاچه ارومیه/اختصاص1000 میلیاردتومان در سال99