مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 10:402020-03-26سياسي

«خرداد» بدبینانه ترین زمان ریشه کنی کرونا/ماجرای پزشکان بدون مرز


سخنگوی وزارت بهداشت، در واکنش به اخراج پزشکان بدون مرز و سایر مسائل مبتلا به کرونا، توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کیانوش جهانپور، در نشست خبری که بعد از ظهر پنج شنبه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وی با اشاره به اینکه روند ابتلاء و شیوع بیماری به صورت انتشار صعودی و تدریجی بوده است، گفت: در ایران افت و خیرهای کشورها مختلف را نداشته ایم و روند مدیریت شده است که این روند ناشی از مشارکت مردم بوده است.

جهانپور در خصوص ادعای وزیر خارجه آمریکا درباره اخراج پزشکان بدون مرز از کشور، گفت: ما اعتقادی به راستگویی از سوی مسئولان این کشور نداریم، اما باید بگویم پزشکان بدون مرز را اخراج نکردیم.

سازمان پزشکان بدون مرز با ظرفیت حدود 48 تخت بیمارستانی را ارسال کردند در عین قابل تقدیر بودن این حرکت، اما محل و نوع ارائه خدمت و محتوای کمک های ارسالی ارتباطی به نیازهای واقعی ما نداشت.

سخنگوی وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه ما نیازهای واقعی خود را بهتر می شناسیم، گفت: این افراد با تهیه ویزا وارد کشور شدند و اخراج بی معنی است.

جهانپور در پاسخ به سوالی در خصوص آزمایش فرضیه های درمانی از سوی برخی متخصصان، اظهار داشت: اگر گزارش از درمان های جدید به کمیته مدنظر در وزارت بهداشت برسد این درمان ها بررسی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خرداد» بدبینانه ترین زمان ریشه کنی کرونا/ماجرای پزشکان بدون مرز

«خرداد» بدبینانه ترین زمان ریشه کنی کرونا/ماجرای پزشکان بدون مرز