مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 10:352020-03-26اجتماعي

جریمه 30هزار خودرو در شهر اصفهان تردد خودروها در 13 فروردین ممنوع


سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه از دو روز پیش از آغاز سال نو طرح زوج و فرد در اصفهان از ساعت هفت صبح تا ،24 به شکل یکسره اجرا می شود، اظهار داشت: این برنامه در راستای پیشگیری از تردد بیجا در سطح شهر اصفهان و به منظور مقابله با کرونا در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح در کاهش ترددهای درون شهری بسیار تاثیرگذار بوده است، بیان داشت: در طول چهار روز گذشته 30 هزار خودرویی که بدون توجه به اخطار پلیس در ارتباط با اجرای طرح زوج و فرد به سطح شهر اصفهان و یا بزرگراه های شهری آمدند جریمه شدند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان تاکید کرد: با توجه به اعلام ممنوعیت تردد خودروها در روز سیزدهم فروردین در سطح شهر اصفهان مطابق قانون تمام خودروهایی که از این امر تخطی کنند مشمول جریمه 130 هزار تومانی خواهند شد.

نظارت بر تردد خودروهای سطح شهر توسط ماموران پلیس و دوربین های نظارتی وی با بیان اینکه نظارت بر تردد خودروهای سطح شهر اصفهان توسط ماموران پلیس در قالب گشتهای ویژه و همچنین به کمک دوربین های نظارتی همچنان به شکل جدی انجام می شود، گفت: این طرح شامل پزشکان و پرستاران نخواهد بود.

محمدی با بیان اینکه زمان لغو این طرح مشخص نیست اما به یقین تا عادی شدن وضعیت فعلی برقرار خواهد بود، بیان داشت: محدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه 30هزار خودرو در شهر اصفهان تردد خودروها در 13 فروردین ممنوع

جریمه 30هزار خودرو در شهر اصفهان تردد خودروها در 13 فروردین ممنوع