مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 09:402020-03-26حوادث

کشف 765 کیلوگرم تریاک در پایتخت


جانشین پلیس پایتخت از کشف 765 کیلو تریاک و دستگیری 3 سوداگر مرگ در جنوب پایتخت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران به نقل از پایگاه اطلاع ‏رسانی پلیس، سردار حمید هداوند جانشین پلیس پایتخت در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با دریافت چندین گزارش مردمی مبنی بر فعالیت یکی از قاچاقچیان حرفه ای در محدوده کهریزک بررسی موضوع در اختیار تیمی از مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت.

وی عنوان کرد: با رصدهای اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی مشخص شد که خبر صحت دارد و یکی از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر اخیراً به یکی استان های جنوبی کشور مراجعه و مقادیر فراوانی تریاک تهیه و در مخفیگاهش در کهریزک پنهان کرده است و قصد دارد در فرصت مناسبی به شهر تهران به صورت گسترده توزیع کند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در کهریزک شناسایی و مشخص شد که تعدادی افراد به این مکان در تردد هستند و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس و دستور دستگیری متهم و سایر هم دستانش و بازرسی از مخفیگاه وی اخذ شد.

سردار هداوند بیان داشت: مراقبت های ویژه پلیسی از مخفیگاه متهم توسط تیم هایی از عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با همکاری مأموران پایگاه نهم این پلیس آغاز تا اینکه پس از اطمینان از ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 765 کیلوگرم تریاک در پایتخت

کشف 765 کیلوگرم تریاک در پایتخت