مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 08:552020-03-26حوادث

اجرای طرح برخورد با دور دور کردن خودروها در اصفهان تشدید می شود


سرهنگ محمدرضا محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تصادف های منجر به فوت در شهرهای استان در مدت یادشده 33 درصد و در کلانشهر اصفهان 50 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته که دور دور کردن های شبانه در این زمینه تاثیر داشته است.

وی با اشاره به فوتی سه نفر بر اثر تصادف در 2 شب، اظهارداشت: برخی رانندگان خودروها در ساعت پایانی شب یا بامداد با دور دور کردن اقدام به هنجار شکنی، ایجاد مزاحمت برای مردم و تخطی از سرعت مجاز در خیابان ها می کنند که همین امر علاوه بر برهم زدن آرامش مردم، به حادثه و تصادف هایی منجر شده است.

محمدی ادامه داد: برای جلوگیری از این رفتارهای هنجارشکن، طرح برخورد با دور دور کردن خودروها در خیابان های کلانشهر اصفهان از جمله مرداویج، شیخ صدوق، توحید و محله های خانه اصفهان و ملک شهر از سه شنبه شب تشدید شده است.

وی با اشاره به اینکه شامگاه گذشته 21 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت به دلیل دور دور کردن در خیابان های اصفهان متوقف و 43 دستگاه خودرو اعمال قانون شدند، تاکید کرد: این کار برای کنترل تصادف ها و همچنین کاهش ترددها برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با قوت ادامه خواهد یافت که از مطالبه های مردم نیز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح برخورد با دور دور کردن خودروها در اصفهان تشدید می شود

اجرای طرح برخورد با دور دور کردن خودروها در اصفهان تشدید می شود