مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 06:552020-03-26سياسي

جمع آوری بیش از یک میلیارد ریال زکات در ایرانشهر


محمدعلی تراقویی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زکات جمع آوری شده در ایرانشهر در قالب زکات واجب، مستحبی و فطر بوده که برای برآورده شدن نیازهای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) در این شهرستان هزینه شده است.

وی گفت: علت افزایش زکات همکاری خوب علما، معتمدان و تبلیغات موثر در مناطق مختلف با شعار نویسی و یادآوری مردم به این امر الهی بوده است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر اظهار داشت: آگاه سازی مردم و فرهنگ سازی پرداخت زکات یکی از مهمترین عواملی است که مردم را به پرداخت این فریضه الهی تشویق می کند.

وی افزود: زکات جمع آوری شده در تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد، کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، کمک هزینه درمانی بیماران صعب العلاج و خانواده های نیازمند و پروژه های عمرانی عام المنفعه ایرانشهر هزینه شده است.

تراقویی همچنین بر اهمیت زکات در دین اسلام و آموزه های دینی اشاره کرد و گفت: ترویج و احیای این فریضه الهی در جامعه اسلامی از ضروریات است.

وی پرداخت زکات را دارای آثار بسیار مطلوب در زندگی زکات دهنده برشمرد و افزود: پرداخت زکات موجب فزونی نعمت های الهی شده و باعث می شود قلب زکات دهندگان همواره مهربان باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری بیش از یک میلیارد ریال زکات در ایرانشهر

جمع آوری بیش از یک میلیارد ریال زکات در ایرانشهر