مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 05:302020-03-26سياسي

وارد یک دوره سختگیری جدید خواهیم شد/ قدردانی از راهنمایی ها ی مراجع عظام


سیاست جدید دولت برای کنترل کرونا را که وزیر کشور اعلام می کند وارد یک دوره سختگیری جدید خواهیم شد.

- به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور در جلسه ویدئوکنفرانسی با استاندار قم که با حضور معاونین، فرماندار، شهردار، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رییس دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، اظهار کرد: از مراجع عظام تقلید که با راهنمایی ها و فتاوای خود زمینه را برای بسیاری از تصمیمات کلیدی که بخش بهداشت و درمان کشور برای کنترل ویروس کرونا و جلوگیری از اجتماعات باید می گرفت فراهم کردند، تقدیر و تشکر می کنم.

 معاون اول رییس جمهور یکی از دغدغه های اصلی کشور برای مقابله با ویروس کرونا را اجتماعات دانست و گفت: این ویروس یک پدیده نوظهور، ناشناخته و عالم گیر است که سرعت انتقال آن بسیار بالاست به همین دلیل باید زنجیره انتقال ویروس قطع می شد و راه انتقال آن از بین می رفت.

وی تأکید کرد: علمای کشور نشان دادند که سلامت مردم برایشان بسیار مهم بوده و با راهنمایی ها و فتاوای خود راهگشایی کردند و بحمدالله استفاده مطلوب انجام گرفت.

جهانگیری ضمن قدردانی از کادر پزشکی و درمانی استان قم که در خط مقدم درمان هستند، ابراز کرد: قم نخستین استانی بود که در آن ویروس کرونا شناسایی شد و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وارد یک دوره سختگیری جدید خواهیم شد/ قدردانی از راهنمایی ها ی مراجع عظام

وارد یک دوره سختگیری جدید خواهیم شد/ قدردانی از راهنمایی ها ی مراجع عظام