مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 04:262020-03-26پزشكي

27 هزار داوطلب در طرح کنترل کرونا و غربال گری فعالیت دارند


محمد نصیری در گفتگو با مهر عنوان کرد: از همان ابتدای احتمال شیوع بیماری کرونا در کشور برنامه ریزی های مقابله با این ویروس را انجام دادیم و تصمیم به قطع زنجیره انتقال و ارائه آموزش ها گرفتیم.

نصیری همچنین توزیع بیش از 260 هزار ماسک، فوم بهداشتی و 50 هزار بسته مواد غذایی در مناطق محروم کشور را بخش کوچکی از خدمات سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه پس از کنترل ویروس کرونا، آثار اجتماعی بیماری کرونا تا مدتی در کشور باقی خواهد ماند خاطر نشان کرد: تلاش داریم تا در ماه مبارک رمضان تزریق مالی مناسب داشته باشیم تا بتوانیم تأثیرات این بیماری را کاهش دهیم.

رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در ادامه خاطرنشان کرد: همه داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر در عید نوروز سال های گذشته مشغول خدمات به مسافران در قالب طرح نوروزی بودند اما سال گذشته وقوع سیل و امسال بیماری کرونا تلاش داوطلبان و امدادگران را دوچندان کرده است.

وی همچنین سال گذشته را پرمخاطره ترین سال در تاریخ تأسیس جمعیت هلال احمر اعلام کرد که با همدلی مردم و مسئولان پشت سر گذاشته شد و افزود: بحران کرونا را نیز با همراهی مردم و مسئولان پشت سر خواهیم گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 هزار داوطلب در طرح کنترل کرونا و غربال گری فعالیت دارند

27 هزار داوطلب در طرح کنترل کرونا و غربال گری فعالیت دارند