مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 فروردین 1399 ساعت 04:102020-03-26اقتصادي

توسعه استان کردستان به بخش کشاورزی گره خورده است


استاندار کردستان با اشاره به ظرفیت استان در بخش کشاورزی، گفت: رشد و توسعە استان وابستە بە بخش کشاورزی است و از همە ظرفیت ها باید برای توسعە کشاورزی استفادە شود.

- بە گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، بهمن مرادنیا در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان با بیان اینکه رسالت سنگینی در بخش کشاورزی به عهده ما است، اظهار داشت: بخش کشاورزی همواره باید توام با تحول و ایده های نو باشد و روند رو به رشد این حوزه نباید متوقف شود.

وی افزود: کشاورزان ما علیرغم وجود مشکلات و زمین های دیم توانستند رتبه دوم کشور در تولید گندم را حفظ کنند و ما می توانیم با تلاش بیشتر شرایط را بهبود ببخشیم.

استاندار کردستان ادامه داد: ما هم اکنون سالانه 100 هزار تن تولید گوشت سفید در استان داریم و مصرف استان 45 هزار تن است که نشان دهنده برنامه ریزی و درایت در این حوزه است.

مرادنیا یادآور شد: سالجاری باید متفاوت از سال قبل باشد واز همه مدیران و کارکنان جهاد کشاورزی می خواهم کماکان با روحیه جهادی در تولید پیشقدم و پیشرو باشند.

وی بیان کرد: امیدواریم طرح های پیشران کشاورزی شامل افزایش تولید گوشت قرمز، توسعه باغات و تبدیل اراضی دیم به آبی به سرعت محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه استان کردستان به بخش کشاورزی گره خورده است

توسعه استان کردستان به بخش کشاورزی گره خورده است