مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 21:152020-03-25سياسي

استقبال صنعا از پذیرش آتش بس در یمن توسط ائتلاف سعودی


عضو شورای عالی سیاسی یمن از اعلام موافقت ائتلاف سعودی با پیشنهاد آتش بس و کاهش تنش در یمن به منظور کمک به مبارزه با شیوع ویروس کرونا استقبال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عضو شورای عالی سیاسی یمن از حمایت ائتلاف سعودی از پیشنهاد آتش بس در یمن استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه المیادین، محمد علی الحوثی در حساب توییتری خود گفت: ما از اعلام حمایت ائتلاف از آتش بس و کاهش تنش در یمن استقبال می کنیم .

ائتلاف عربی به رهبری عربستان شامگاه چهارشنبه اعلام کرد که از تصمیم دولت مستعفی یمن در پذیرش درخواست سازمان ملل برای توقف جنگ در یمن حمایت می کند.

سپهبد ترکی المالکی سخنگوی رسمی نیروهای ائتلاف عربی تصریح کرد: فرماندهی نیروهای مشترک ائتلاف عربی تصمیم دولت یمن در پذیرش درخواست دبیر کل سازمان ملل برای آتش بس در یمن و مقابله با پیامدهای گسترش ویروس کرونا را تایید و از آن حمایت می کند .

سرهنگ المالکی افزود: فرماندهی نیروهای مشترک ائتلاف از تلاش های فرستاده ویژه دبیر کل سازمان ملل به یمن برای ایجاد آتش بس، کاهش تنش و اتخاذ گام های عملی به منظور اعتمادسازی بین طرفین در سطوح انسانی و اقتصادی حمایت می کند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روسیا الیوم، سخنگوی رسمی ائتلاف عربی گفت: این امر(حمایت از آتش بس) با هدف کاستن از رنج ملت یمن و همکاری ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال صنعا از پذیرش آتش بس در یمن توسط ائتلاف سعودی

استقبال صنعا از پذیرش آتش بس در یمن توسط ائتلاف سعودی