مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 14:402020-03-25سياسي

151 هزار عدد دستکش بهداشتی از سودجویان کشف شد


با تلاش پلیس، طی 24 ساعت گذشته، 151 هزار عدد دستکش بهداشتی از سودجویان کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، سردار محمدرضا مقیمی در حاشیه سفر یک روزه خود به سمنان، نوروز را از سنت های کهن ایران زمین با قدمتی بالا دانست و اظهار کرد: عید امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور با محدودیت هایی روبه رو شد که کنترل و مهار آن همکاری مردم و همه نهادها را می طلبد.

وی، تأمین نظم و امنیت اجتماع در شرایط مختلف را وظیفه مهم پلیس دانست و گفت: این مأموریت در سال جاری همراه با برنامه های پیشگیرانه کرونا ویروس به خوبی در حال انجام است.

مقیمی با اشاره به اقدام و فعالیت های جهادی و ایثارگرانه مأموران انتظامی در محدودسازی این میهمان ناخوانده، گفت: وضع استان سمنان در این خصوص با تلاش همکارانم بسیار مطلوب و ستودنی است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا، اقدامات نظارتی و کنترلی پلیس در حوزه بهداشت و مقابله با محتکران و قاچاقچیان در این ایام را مؤثر و مجدانه توصیف کرد و گفت: در 24 ساعت گذشته، 151 هزار عدد دستکش بهداشتی از سودجویان و محتکران اقتصادی کشف شده است.

وی به اهمیت توجه مردم به توصیه های بهداشتی کارشناسان ازجمله در خانه ماندن و پرهیز از سفر اشاره و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی در کنار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

151 هزار عدد دستکش بهداشتی از سودجویان کشف شد

151 هزار عدد دستکش بهداشتی از سودجویان کشف شد