مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 11:352020-03-25سياسي

ماموریت ویژه رییس جمهور به استاندار هرمزگان برای نظارت بر گمرک شهید رجایی


رییس جمهور در جلسه ویدئو کنفرانسی با استاندار هرمزگان، آخرین وضعیت این استان در خصوص خسارت های ناشی از سیل و اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا را مورد بررسی قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی در جلسه ویدئو کنفرانس با رییس جمهور، با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای مدیریت، پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان هرمزگان، عنوان کرد: در طرح بسیج ملی مقابله با کرونا تاکنون بیش از یک میلیون و 285 هزار نفر از مردم هرمزگان شامل 74 درصد از جمعیت این استان غربالگری شده و با پایش صورت گرفته، اطلاعات آنان ثبت شده است و این روند تا غربالگری کامل همه مردم استان ادامه دارد.

وی ادامه داد: طرح کنترل و مراقبت تمامی مبادی ورودی زمینی، ریلی، هوایی و دریایی استان هرمزگان نیز از اوایل اسفندماه در راستای پیشگیری از بیماری کرونا آغاز شده و طی این مدت بیش از 921 هزار نفر در این مبادی تحت کنترل و تب سنجی قرار گرفته اند که از میان آنان 403 نفر از افراد دارای علائم مشکوک به بیماری شناسایی شده اند.

 کاهش 94 درصدی مسافرت ها به استان هرمزگان استاندار هرمزگان افزود: با اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل شدید همه مبادی ورودی و خروجی استان هرمزگان که روز به روز تشدید شده و با شدت بیشتر همچنان ادامه دارد و همچنین توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت ویژه رییس جمهور به استاندار هرمزگان برای نظارت بر گمرک شهید رجایی

ماموریت ویژه رییس جمهور به استاندار هرمزگان برای نظارت بر گمرک شهید رجایی