مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 10:102020-03-25پزشكي

شهادت 43 تن از کادر بهداشتی و درمانی کشور در مقابله با کرونا


سخنگوی وزارت بهداشت با ابراز تاسف از شهادت 43 تن از کادر بهداشتی درمانی کشور در راه مقابله با ویروس کرونا، گفت: امروز نظام سلامت داغدار این افراد است و از برکت وجود این افراد محروم شده ایم.

- سخنگوی وزارت بهداشت با ابراز تاسف از شهادت 43 تن از کادر بهداشتی درمانی کشور در راه مقابله با ویروس کرونا، گفت: امروز نظام سلامت داغدار این افراد است و از برکت وجود این افراد محروم شده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر کیانوش جهانپور امروز در ارتباطی ویدئو کنفرانسی با خبرنگاران، در پاسخ به سوالی با بیان اینکه امروز در هماهنگی و تعامل حداکثری با ستاد کل نیروهای مسلح هستیم، گفت: نظام و ساختار شبکه ای ارائه خدمات درمانی در کشور ما امروز بیش از هر زمان دیگری خود را نشان می دهد که قاعدتا همراهی نیروهای مسلح که بالاترین سطح آمادگی را دارند و در کنار سازمان هایی همچون هلال احمر و غیره توان عملیاتی ما را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه نیروهای ارتش، سپاه، ناجا، بسیج در حوزه گندزدایی و ضدعفونی کردن و همچنین غربالگری به ما کمک می کند، گفت: از امروز که طرح فاصله گذاری اجتماعی به تصویب رسیده و به زودی اجرایی می شود، این تعاملات افزایش می یابد.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: امروز نیروهای نظامی، انتظامی و هلال احمر در کنار نظام سلامت هستند و به همین دلیل است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهادت 43 تن از کادر بهداشتی و درمانی کشور در مقابله با کرونا

شهادت 43 تن از کادر بهداشتی و درمانی کشور در مقابله با کرونا