مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 07:202020-03-25اجتماعي

فاجعه زیست محیطی بیخ گوش پایتخت طبیعت/جنگل پیرچوپان آزمون مردودی مسوولان+عکس و فیلم


بنا به گفته بسیاری از کارشناسان اگر وضعیت به همین منوال پیش برود دیگر در چند سال آینده خبری از جنگل بلوط و تابلوی سبز و زیبای خداوندی در کهگیلویه و بویراحمد نخواهد بود مانند آن چه که امروز در پیرچوپان می بینیم.

- خبرگزاری فارس یاسوج؛ قاسم خشت زر-صحبت از وضعیت منابع طبیعی و محیط زیست در استان کهگیلویه و بویراحمد دیگر تکراری شده و همه می دانیم که چه بلایی بر سر این میراث گرانبهای طبیعی در استان رفته و چه وضعیت اسفناکی دارد.

آن از زمین خواری ها و نفله کردن طبیعت که هر روزه خبرهای ناگواری از وضعیت جنگل ها شنیده می شود و شاهدیم که هر ساله به دلیل چپاول این میراث گرانبها چه تعداد بلوط 500 ساله به بالا زنده زنده در آتش سوخته می شود و چه تبرها که تنه این صبوران سترگ تاریخ را نشانه نگرفته است.

بنا به گفته بسیاری از کارشناسان اگر وضعیت به همین منوال پیش برود دیگر در چند سال آینده خبری از جنگل بلوط و تابلوی سبز و زیبای خداوندی در کهگیلویه و بویراحمد نخواهد بود و به جای سرزمین چهارفصل باید اسم آن را سرزمین خشکیده و تکیده و یا سرزمین جنگل سوخته نام نهاد.

اما قصه بی مهری به طبیعت و بی توجهی و بی مسوولیتی دستگاه های مرتبط به همین جا ختم نمی شود و این روزها باید سری به جنگل های حاشیه شهر یاسوج از جمله جنگل معروف پیرچوپان زد و دید که چه بلایی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاجعه زیست محیطی بیخ گوش پایتخت طبیعت/جنگل پیرچوپان آزمون مردودی مسوولان+عکس و فیلم

فاجعه زیست محیطی بیخ گوش پایتخت طبیعت/جنگل پیرچوپان آزمون مردودی مسوولان+عکس و فیلم