مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 فروردین 1399 ساعت 04:362020-03-25سياسي

فرهنگ و هنر در کشور نیازمند یکپارچگی است/ بودجه هایی که هدر می رود


دبیر شورای عالی تهیه کنندگان معتقد است جدی ترین مشکل فعالیت های فرهنگی و هنری در کشور، تشتت فکری موجود در نهادها و ارگان های متولی است که بودجه فرهنگی می گیرند اما خروجی مشخصی ندارند.

- سید غلامرضا موسوی تهیه کننده باسابقه سینما و دبیر شورای عالی تهیه کنندگان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مهمترین معضل سینمای ایران در آستانه سال 99 با اشاره به اینکه بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی می گذرد و ما در مسائل فرهنگی همچنان دچار یک تشتت فکری هستیم گفت: سازمان های متعددی مدعی انجام کار فرهنگی هستند اما هر کدام از این نهادها به دنبال نواختن ساز خودشان هستند.

وی افزود: براساس قانون، بسیاری از مراکز، از دولت بودجه ای را برای انجام فعالیت های فرهنگی و هنری می گیرند اما هیچ کدام از این نهادها به صورت یکپارچه عمل نمی کنند و همین مساله مشکلاتی را به وجود آورده است.

این تهیه کننده سینما ادامه داد: در راس این نهادها بی شک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دارد که مجلس شورای اسلامی بر فعالیت آن نظارت می کند، اما روی فعالیت بقیه مراکز فرهنگی هیچ نظارتی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: همیشه فکر می کردم اگر همه کارها را تعطیل می کردیم و همه سازمان ها و موسسه های فرهنگی و هنری می دانستند که هماهنگ باهم باید برای یک کار فرهنگی و هنر عمل کنند، قاعدتا بعد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ و هنر در کشور نیازمند یکپارچگی است/ بودجه هایی که هدر می رود

فرهنگ و هنر در کشور نیازمند یکپارچگی است/ بودجه هایی که هدر می رود