مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 فروردین 1399 ساعت 06:102020-03-23اقتصادي

اینجا روستاست نه سایت ضد ویروس


روستا خوش آب و هواست و اگر در منطقه مناسبی قرار گرفته باشد و در مسیر پیشروی صنایع نباشد، حتما از شهر پاک تر است و برای سلامتی قابل اعتمادتر، اما نه وقتی پای یک ویروس موذی در میان باشد.

- ایسنا/مرکزی روستا خوش آب و هواست و اگر در منطقه مناسبی قرار گرفته باشد و در مسیر پیشروی صنایع نباشد، حتما از شهر پاک تر است و برای سلامتی قابل اعتمادتر، اما نه وقتی پای یک ویروس موذی در میان باشد.

ویروس مرز نمی شناسد، جهان اول و جهان سوم سرش نمی شود، فقیر و غنی را جدا نمی کند تا یقه فقیرها را بگیرد، میهمان همه می شود و در این زمینه پشتکار زیادی دارد و کرونا نشان داده که از بسیاری از همنوعانش پرکارتر است.

بدنبال همه گیری کرونا در دنیا و البته ایران، سیل هشدارها و توصیه های بهداشتی برای در خانه ماندن، رعایت اصول بهداشتی با تاکید چندهزارباره بر شستن مکرر دست ها، پرهیز از حضور در تجمعات، پرهیز از سفر و عید دیدنی و .

به سمت مردم سرازیر شد.

مردم مشتری پروپاقرص آمارها شدند و بسیاری در خانه ماندند تا به قول مسئولان زنجیره انتقال ویروس قطع شود، اما برخی نیز که تعدادشان برای چنین شرایطی کم نیست، در خانه ماندن را تاب نمی آورند و به هر شکل ممکن بدنبال راهی برای بیرون زدن از خانه هستند و خلاقیت بعضی از آنها در این زمینه مثال زدنی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینجا روستاست نه سایت ضد ویروس

اینجا روستاست نه سایت ضد ویروس