مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 اسفند 1398 ساعت 14:302020-03-04پزشكي

بررسی افرادمشکوک مبتلابه کرونابااعزام تیم بهداشتی دماوندبه منازل


مدیر شبکه بهداشت و درمان دماوند از بررسی افراد مشکوک مبتلا به کرونا با اعزام تیم بهداشتی دماوند به منازل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن خیرخواه عصر چهارشنبه در چهارمین نشست کمیته پیشگیری از بیماری کرونا که با حضور مجید صفری، فرماندار دماوند برگزار شد اظهار داشت: با توجه به اطلاع رسانی صورت گرفته در شهرستان دماوند، همه افراد اعم از پرستار، پزشک گروه پزشکی، بهیار، ماما و کارشناسان بهداشتی که تمایل کمک دارند، می توانند به صورت داوطلبانه با شماره تلفن اعلام شده در سایت ها تماس بگیرند تا در صورت لزوم از حضور آنها استفاده کنیم.

خیرخواه بیان داشت: بهترین راه برای افرادی که علائمی نظیر تب ساده، سرفه و علائم خفیف دارند، این است که در منزل بمانند و با تخصیص یک اتاق به خود قرنطینگی بپردازند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان دماوند گفت: اگر علائم افراد تشدید شود، با تماس با شبکه بهداشت و درمان تیم های بهداشتی اعم از داوطلبان و همکاران ما به منزل افراد اعزام می کنند و با سنجش تب و سطح اکسیژن در صورت لزوم اقدامات تکمیلی را توسط آمبولانس و با انتقال به بیمارستان انجام می دهند.

وی عنوان داشت: تا این لحظه تنها یک مورد تست مثبت کرونا در شهرستان دماوند اعلام شده بود و موارد مشکوک نیز توصیه های خود مراقبتی را دریافت کرده و در صورت تشدید عل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی افرادمشکوک مبتلابه کرونابااعزام تیم بهداشتی دماوندبه منازل

بررسی افرادمشکوک مبتلابه کرونابااعزام تیم بهداشتی دماوندبه منازل