مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 19:062020-03-02سياسي

امام جمعه ساوه: رعایت دستورالعمل های وزارت بهداشت الزام شرعی دارد


حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در پیامی با قدردانی از همه مسئولان، کادر درمانی، پرستاران، روحانیون، رسانه ها و سایر ارگانهایی که در راه مبارزه با کرونا فعالیت می کنند، افزود:نقش فرهیختگان، روحانیت و رسانه ها در چگونگی مقابله با این بیماری و حفظ آرامش معنوی جامعه بسیار مهم است.

وی اظهار داشت:در شرایطی که جامعه تحت هجمه سنگین رسانه ای با هدف آشفتگی و هرج و مرج عمومی است، روشنگری اذهان عمومی سبب خنثی کردن و ناکامی اهداف آنها در ایجاد بی اعتمادی میان مردم و نظام اسلامی خواهد شد.

امام جمعه ساوه افزود: ارائه اخبار و اطلاعات، آموزش های صحیح و افزایش سواد رسانه ای عموم مردم باعث می شود از سیاه نمایی و ایجاد تشویش و دلهره که هدف بدخواهان نظام و کشور است، جلوگیری شود که مسئولیت خطیر دینی و ملی ائمه جماعات، روحانیون، روشنفکران و رسانه ها است.

وی همچنین تاکید کرد: از منظر دینی رعایت بهداشت عمومی فردی، اجتماعی و محیطی برای حفظ جان خود و دیگران و مبارزه با آلودگی های ویروسی واجب شرعی است.

حجت الاسلام حسینی گفت:سهل انگاری و بی مبالاتی در رعایت بهداشت اگر موجب ابتلای عده ای و فراگیر شدن آن شود ضمان آور و مجازات تعزیری شرعی و عقاب اخروی دارد و آموزش فراگیر بهداشت عمومی و تذکر مداوم لزوم رعایت نکات بهداشتی ضرورت شرعی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ساوه: رعایت دستورالعمل های وزارت بهداشت الزام شرعی دارد

امام جمعه ساوه: رعایت دستورالعمل های وزارت بهداشت الزام شرعی دارد