مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 12 اسفند 1398 ساعت 18:552020-03-02پزشكي

آمادگی سمنان برای تأمین مواد ضدعفونی سایر استان ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علیرضا آشناگر عصر امروز در گفت وگو با خبرنگاران ضمن قدردانی از کادر درمانی، پزشکان، پرستاران، همه دست اندرکاران واحدهای درمانی و آزمایشگاه های استان سمنان برای مقابله با ویروس کرونا، اظهار کرد: برای مقابله با این بیماری مجموعه ای قوی از نیروهای مجرب، نخبه و متعهد در این استان در حال تلاش شبانه روزی هستند.

استاندار سمنان اضافه کرد: مطمئن هستیم که با همکاری مردم و مجاهدت کادر پزشکی و درمانی بر این بیماری فائق خواهیم آمد و آن را کنترل خواهیم کرد و روند کنترل بیماری کرونا بین بیماران بستری در مراکز درمانی هم امیدواری های خوبی را برای جامعه نشان می دهد.

آشناگر تصریح کرد: استانداری سمنان به عنوان رییس ستاد مقابله با ویروس کرونا با همکاری رؤسای دانشگاه های علوم پزشکی سمنان و شاهرود و مجموعه ای از مدیران تا به حال چندین نشست را برای آمادگی دستگاه های اجرایی برای مقابله با این بیماری برگزار کرده است.

وی بیان کرد: امروز هم چهارمین جلسه ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان سمنان با حضور مدیران و اعضای شورای تأمین برگزار و با فرمانداران در شهرستان ها نیز به صورت ویدئوکنفرانس ارتباط برقرار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی سمنان برای تأمین مواد ضدعفونی سایر استان ها

آمادگی سمنان برای تأمین مواد ضدعفونی سایر استان ها