مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 اسفند 1398 ساعت 10:102020-03-01پزشكي

برخورد دادگستری گلستان با محتکران ملزومات بیماری کرونا


رییس کل دادگستری گلستان در پیامی ضمن تقدیر از پزشکان و پرستاران استان در مقابله با ویروس کرونا، گفت: دستگاه قضایی استان برای کمک به اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا آماده است و با کسانی که در این شرایط مصوبات این ستاد را جدی نمی گیرند و ملزومات مورد نیاز .

- رییس کل دادگستری گلستان در پیامی ضمن تقدیر از پزشکان و پرستاران استان در مقابله با ویروس کرونا، گفت: دستگاه قضایی استان برای کمک به اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا آماده است و با کسانی که در این شرایط مصوبات این ستاد را جدی نمی گیرند و ملزومات مورد نیاز مردم را احتکار می کنند برخورد سختی خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هادی هاشمیان با انتشار پیامی خطاب به رییس دانشگاه علوم پزشکی استان با قدردانی از تلاش های کادر درمانی استان، اظهار کرد: دادگستری استان برای هر گونه کمک و همراهی و هر جا که نیاز به دستور قضایی باشد در کنار دانشگاه علوم پزشکی استان ایستاده است.

وی افزود: این روزها که بیماری کرونا، کشور و به ویژه استان را درگیر کرده است، دستگاه قضایی استان برای کمک به اجرای مصوبات ستاد استانی کرونا آماده است و با کسانی که در این شرایط مصوبات این ستاد را جدی نمی گیرند، به شایعات دامن می زنند یا ملزومات مورد نیاز مردم را احتکار می کنند و گران می فروشند، سریع و سخت برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد دادگستری گلستان با محتکران ملزومات بیماری کرونا

برخورد دادگستری گلستان با محتکران ملزومات بیماری کرونا