مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 05:052020-02-29سياسي

17 هزار تخت برای اسکان میهمانان نوروزی آماده می کنیم


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از آماده سازی بیش از 17 هزار تخت برای اسکان میهمانان نوروزی در کرمانشاه خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از آماده سازی بیش از 17 هزار تخت برای اسکان میهمانان نوروزی در کرمانشاه خبر داد.

علی صابر در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به برنامه ریزی برای استقبال از میهمانان نوروزی در کرمانشاه، اظهارکرد: براساس پیش بینی هایی که انجام داده ایم، امسال بیش از 17 هزار تخت برای اسکان میهمانان نوروزی آماده می کنیم.

وی بااشاره به اینکه نزدیک به 2300 تخت از این تعداد مربوط به هتل های استان است، عنوان کرد: همچنین هتل آپارتمان ها نیز 180 تخت، میهمانپذیرها 840 تخت، اقامتگاه های بوم گردی 500 تخت و خانه مسافرها 375 تخت آماده برای پذیرش میهمانان نوروزی دارند.

معاون گردشگری کرمانشاه تصریح کرد: در تلاشیم تا قبل از شروع تعطیلات عید نوروز بتوانیم با صدور مجوز تعدادی دیگر اقامتگاه بوم گردی و خانه مسافر، آمار تخت های این مراکز اقامتی را در استان افزایش دهیم.

وی در ادامه بااشاره به مشارکت تعدادی دیگر از دستگاه های خدمات رسان استان برای اسکان میهمانان نوروزی، اضافه کرد: در جلسانی که با مسئولین شهرداری داشته ایم، عنوان کرده اند که برای نوروز سه کمپ اسکان میهمانان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 هزار تخت برای اسکان میهمانان نوروزی آماده می کنیم

17 هزار تخت برای اسکان میهمانان نوروزی آماده می کنیم