مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 04:452020-02-29پزشكي

دمنوش هایی برای مقابله با کرونا


یک کارشناس ارشد گیاهان دارویی با بیان اینکه دمنوش های متنوعی برای تقویت سیستم ایمنی بدن وجود دارد، گفت: این دمنوش ها باعث جلوگیری از ضعیف شدن بدن شده و باعث می شوند ویروس هایی مانند کرونا و آنفلوآنزا نتوانند بدن را درگیر کنند.

- ایسنا/کرمانشاه یک کارشناس ارشد گیاهان دارویی با بیان اینکه دمنوش های متنوعی برای تقویت سیستم ایمنی بدن وجود دارد، گفت: این دمنوش ها باعث جلوگیری از ضعیف شدن بدن شده و باعث می شوند ویروس هایی مانند کرونا و آنفلوآنزا نتوانند بدن را درگیر کنند.

هانیه ناصری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: دمنوش هایی مانند آویشن شیرازی، مرزنجوش، پونه کوهی، نعناع ، گل پنیرک، ختمی و زوفا، قدومه شیرازی، اسطوخودوس، بابونه، چای سبز، سفید و کوهی، کاکوتی و عناب از جمله دمنوش های مناسب برای تقویت سیستم ایمنی بدن هستند و نوشیدن این دمنوش ها از ابتلای افراد به سرماخوردگی پیشگیری کرده و به درمان این عارضه کمک می کند.

وی افزود: دمنوش ترکیبی چوب دارچین و زنجبیل و چای ترش نیز یکی از بهترین ها برای تقویت سیستم ایمنی بدن است.

ناصری نوشیدن دمنوش ترکیب آویشن شیرازی، پونه کوهی، زنجبیل و عناب را هم برای بهبود سرماخوردگی و آنفلوانزا بسیار موثر دانست و افزود: این دمنوش موجب رفع عفونت سینوس ها(سینوزیت) و معده و نیز خارج کردن خلط از ریه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمنوش هایی برای مقابله با کرونا

دمنوش هایی برای مقابله با کرونا