مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 اسفند 1398 ساعت 04:302020-02-29پزشكي

اختصاص یک مرکز درمانی قروه به مشکوکین ابتلا به کرونا


رییس مرکز بهداشت قروه از اختصاص یک مرکز درمانی در این شهرستان به مراجعه کنندگان مشکوک به ابتلای به کرونا خبر داد.

- مسعود معتمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قروه اظهار داشت: به منظور کاهش بال مراجعه کنندگان به اورژانس بیمارستان شهید بهشتی قروه، مرکز جامع سلامت شهری و روستایی این شهرستان به پذیرش مراجعه کنندگان مشکوک به ویروس کرونا اختصاص یافته است .

رییس مرکز بهداشت قروه اعلام کرد: فعالیت این مرکز از 3 روز پیش برای پذیرش مراجعه کنندگان مشکوک به ویروس کرونا آغاز شده و روزانه 20 تا 30 نفر مورد معاینه قرار می گیرند .

وی در ادامه افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در شهرهای مختلف کشور این مرکز به صورت 16 ساعته در دو شیفت فعال است و از طریق رسانه های گروهی و بخشداری ها به مردم اطلاع رسانی شده به این مرکز برای دریافت خدمات پزشکی و درمانی مراجعه کنند.

معتمدی تصریح تصریح کرد: افرادی که علائمی مانند سرفه، تب، تنگی نفس و با افراد مبتلا به ویروس کرونا در ارتباط بودند مورد آزمایشات مختلف و عکسبرداری قفسه سینه قرار می گیرند و در صورت مشاهده موارد مشکوک در بخش ایزوله بیمارستان شهید بهشتی قروه بستری می شوند.

رییس مرکز بهداشت قروه گفت: در روزهای اخیر چند مورد فوتی در قروه وجود داشت که علت آن وجود بیماری های تنفسی طهال و ریه بوده است و خوشب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص یک مرکز درمانی قروه به مشکوکین ابتلا به کرونا

اختصاص یک مرکز درمانی قروه به مشکوکین ابتلا به کرونا