مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 20:502020-02-28اجتماعي

جزییات تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی کردستان در هفتە آیندە


ستاد مدیریت بحران استان کردستان در اطلاعیه ای جزییات تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی در سطح استان طی هفته آینده را اعلام کرد.

- ایسنا/کردستان ستاد مدیریت بحران استان کردستان در اطلاعیه ای جزییات تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی در سطح استان طی هفته آینده را اعلام کرد.

دراین اطلاعیه آمده بنا به پیشنهاد دانشگاه علوم پزشکی کردستان و تصویب ستاد مدیریت بحران استان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان از روز شنبه 10 تا پنجشنبه 15 اسفند تعطیل اعلام می شود اما ضرورت دارد اساتید محترم طی مدت مذکور به شیوه مجازی آموزش دانشجویان را پیگیری کنند.

در ادامه این اطلاعیه در ارتباط با تعطیلی مدارس استان در مقاطع تحصیلی مختلف آمده است: کلیه مدارس سطح استان در همه مقاطع تحصیلی از روز شنبه 10 تا روز دوشنبه 12 تعطیل است.

ستاد مدیریت بحران استانداری کردستان در این اطلاعیه یادآور شده است این تصمیمات صرفا در راستای حفظ سلامتی دانش آموزان، دانشجویان و خانواده های گرامی آنان به منظوری پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده و خوشبختانه با تدابیر لازم به مردم اطمینان خاطر داده می شود که دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کردستان و کادر خدوم بهداشتی درمانی استان در آما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی کردستان در هفتە آیندە

جزییات تعطیلی مدارس، دانشگاه ها و مراکز آموزشی کردستان در هفتە آیندە