مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 19:052020-02-28سياسي

روابط عمومی مجلس: تعطیلی مجلس به حفاظت بهداشتی از نمایندگان تقلیل نیابد


در پی انتشار نامه دکتر سعید نمکی، رییس ستاد ملی مقابله با کرونا خطاب به علی لاریجانی، اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس در اطلاعیه ای ضمن تشریح ساز و کار بررسی درخواست رییس ستاد ملی مقابله با کرونا برای تعطیلی جلسات هفته آینده مجلس اعلام کرد که تعطیلی .

- با اشاره به جلسه روز شنبه هیات رییسه برای بررسی تعطیلی مجلس؛ روابط عمومی مجلس: تعطیلی مجلس به حفاظت بهداشتی از نمایندگان تقلیل نیابد در پی انتشار نامه دکتر سعید نمکی، رییس ستاد ملی مقابله با کرونا خطاب به علی لاریجانی، اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس در اطلاعیه ای ضمن تشریح ساز و کار بررسی درخواست رییس ستاد ملی مقابله با کرونا برای تعطیلی جلسات هفته آینده مجلس اعلام کرد که تعطیلی مجلس نباید به حفاظت بهداشتی از نمایندگان تقلیل یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در اطلاعیه اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم 1.

سیاست ستاد ملی مقابله با کرونا که رسما به مجلس شورای اسلامی اعلام شده، در شرایط کنونی، جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در تهران و دیگر حوزه های انتخابیه است.

لذا بنا به درخواست ریاست محترم این ستاد از رییس محترم مجلس شورای اسلامی مبنی بر تعطیلی جلسات علنی و غیر علنی تا اطلاع ثانوی، فردا، شنبه 10 اسفند، موضوع در جلسه ای با حضور اعضای محترم هیئ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط عمومی مجلس: تعطیلی مجلس به حفاظت بهداشتی از نمایندگان تقلیل نیابد

روابط عمومی مجلس: تعطیلی مجلس به حفاظت بهداشتی از نمایندگان تقلیل نیابد