مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 17:152020-02-28اجتماعي

مدارس استان قزوین سه روز دیگر تعطیل شد


رییس ستاد پیشگیری از بیماری کرونا در استان قزوین گفت: برای کمک به سلامت دانش آموزان تمامی مدارس استان قزوین از فردا شنبه به مدت سه روز دیگر تعطیل است.

- منوچهر حبیبی دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تمامی مدارس استان از هفته قبل تعطیل شده بود که در جلسه ای که ساعتی قبل با استاندار قزوین تشکیل شد تصمیم گرفتیم برای سه روز آینده هم مدارس تعطیل شود.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیم گرفته شده تمامی مدارس مناطق 14 گانه استان قزوین روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه تعطیل است و از دانش آموزان انتظار داریم از طریق غیر حضوری از تدریس شبکه آموزش سیمای جمهوری اسلامی استفاده کنند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری قزوین اضافه کرد: قرار شده مبادی ورودی از استان گیلان و استان قم به دقت کنترل شوند و برخی ادارات مانند شرکت توزیع نیروی برق و آبفا خدمات خود را غیر حضوری ارائه کنند.

حبیبی گفت: با لغو آیین های نماز جمعه، دانشگاه ها و آزمون و کلاس های دانشگاه پیام نور و ضد عفونی ادارات، ترمینال ها، مدارس اقدامات پیش گیرانه انجام شده اما همچنان از شهروندان انتظار داریم از حضور در اماکن پر جمعیت خودداری کنند و رعایت بهداشت فردی را جدی بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس استان قزوین سه روز دیگر تعطیل شد

مدارس استان قزوین سه روز دیگر تعطیل شد