مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 15:552020-02-28پزشكي

استاندار: روند شیوع کرونا در آذربایجان غربی نگران کننده نیست


محمدمهدی شهریاری روز جمعه در نشست استانی پیشگیری و مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی افزود: همه مسوولان بر اساس برنامه ریزی های ستاد ملی و وزارت بهداشت عمل کنند و برای دسترسی آسان مردم به اقلام بهداشتی و ضدعفونی نیز از ظرفیت های ویژه استانی استفاده شود.

وی با قدردانی از جانفشانی کارکنان بیمارستانی در این برهه حساس اضافه کرد: فروشندگان و کسبه در فروش اقلام پیشگیرانه با وجدان کاری انجام وظیفه کنند و ما نیز باید بیش از پیش در وظایف مان با وجدان باشیم و کوتاهی نکنیم.

وی با اشاره به لزوم اجرای کامل مصوبات سه جلسه قبلی این ستاد بیان کرد: باید برای اجرایی کردن آنها از جمله ضدعفونی کردن اماکن آموزشی و تجمعی مردم و نیز تسهیل در دسترسی به اقلام پیشگیرانه سرعت داده شود.

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد: از مردم انتظار داریم تا اخبار درست را از طریق رسانه های رسمی و در استان نیز توسط سخنگوی ستاد پیگیری کنند تا با تلاش همگانی بر این آزمون نیز فائق آییم.

شهریاری با اشاره به لزوم همکاری بیشتر سخنگوی استانی ستاد پیشگیری و مبارزه با کرونا با رسانه ها اظهار کرد: در شرایط امروز، انجام رفتارهای منطقی و دوری از رفتارهای هیجانی و بدون پشتوانه علمی می تواند در سرعت بخشی به دستیابی به فضای آرام موثر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار: روند شیوع کرونا در آذربایجان غربی نگران کننده نیست

استاندار: روند شیوع کرونا در آذربایجان غربی نگران کننده نیست