مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 15:102020-02-28پزشكي

لغو تجمعات و فعالیت بازارهای شاهین شهر


رییس شورای تامین شاهین شهر و میمه، از لغو تجمعات، فعالیت های گروهی، تعطیلی بازارهای روز و شب و فلافل فروش ها برای پیشگیری از ابتلا به کرونا خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس شورای تامین شاهین شهر و میمه، از لغو تجمعات، فعالیت های گروهی، تعطیلی بازارهای روز و شب و فلافل فروش ها برای پیشگیری از ابتلا به کرونا خبر داد.

اسفندیار تاجمیری در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به شیوع بیماری کرونا، اظهار کرد: تمهیدات بهداشتی مبنی بر توصیه های خود مراقبتی، ضدعفونی ادارات، نهادها، مراکز تحت پوشش بهزیستی، مهدهای کودک و مدارس در راستای تامین سلامت و امنیت شهروندان در اولویت اجرا است.

وی با تأکید بر لزوم حفظ سلامت عمومی، افزود: تجمعات گروهی، بازارهای روز و شب، بازار فلافل فروش ها و مکان های عمومی در راستای پیشگیری از ابتلای شهروندان به بیماری کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی، ادامه داد: تیم تعزیراتی و مقابله با سودجویی فعالیت خود را در راستای مقابله با سوءاستفاده برخی افراد از شرایط موجود و اقدام به احتکار و گران فروشیِ موادضدعفونی، الکل، ماسک و سایر ملزومات بهداشتی در شهرستان آغاز کرده است.

تاجمیری، تصمیم گیری در برخی امور را بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا دانست و تصریح کرد: تعطیلی مدارس در شهرستان از حوزه اختیارات استان خارج شده و تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو تجمعات و فعالیت بازارهای شاهین شهر

لغو تجمعات و فعالیت بازارهای شاهین شهر