مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 14:102020-02-28اجتماعي

جمعی از دوستداران طبیعت بهشهر خواستار برخورد قاطع با متخلفان در مرگ پرندگان شدند


کانون دوستداران طبیعت و شکار شهرستان بهشهر به نمایندگی از شکارچیان قانون مند، ضمن بی توجهی به هر گونه برخورد مخرب با محیط زیست و حیات وحش، نویسندگان این بیانیه را در زمره شکارچیان قانون مند به رسمیت نشناخته و هر گونه عمل در جهت آسیب به محیط زیست و حیات وحش را محکوم می کند.

- خبرگزاری فارس مازندرانجمعی از دوستداران طبیعت و شکار شهرستان بهشهر طی بیانیه ای خطاب به مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان مازندران درباره پیام  شکارچیان منطقه بهشهر تا گلوگاه در فضای مجازی مبنی بر پذیرفتن مسؤولیت مرگ پرندگان میانکاله را بر عهده گرفته و علت آن را برخورد متقابل با سیاست گذاری و مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست در قبال مقوله شکار عنوان کرده؛ خواستار برخورد قاطعانه محیط زیست شدند.

در این بیانیه آمده است؛ کانون دوستداران طبیعت و شکار شهرستان بهشهر به نمایندگی از شکارچیان قانون مند، ضمن بی توجهی به هر گونه برخورد مخرب با محیط زیست و حیات وحش، نویسندگان این بیانیه را در زمره شکارچیان قانون مند به رسمیت نشناخته و هر گونه عمل در جهت آسیب به محیط زیست و حیات وحش را محکوم می کند.

این کانون علاوه بر نکوهش رفتارهای مخرب زیست محیطی، از سازمان محیط زیست  (مواکدا) می خواهد جهت جلوگیری از ایجاد آسیب توسط افراد سودجو و غیرمتعهد، تغییری اساسی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعی از دوستداران طبیعت بهشهر خواستار برخورد قاطع با متخلفان در مرگ پرندگان شدند

جمعی از دوستداران طبیعت بهشهر خواستار برخورد قاطع با متخلفان در مرگ پرندگان شدند