مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 13:552020-02-28اجتماعي

ضد عفونی 167 دستگاه اتوبوس شهری اردبیل انجام پذیرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حمید لطف اللهیان ظهر جمعه در ستاد پیشگیری از شیوع و انتقال ویروس کرونا در اردبیل عنوان کرد: 167 دستگاه اتوبوس بخش خصوصی و ملکی سازمان اتوبوسرانی، با استفاده از محلول مورد تأیید اداره مرکز بهداشت استان ضد عفونی شد.

وی افزود: بنا به پیش بینی های به عمل آمده ضدعفونی و سطوح داخلی اتوبوس نظیر صندلی و دستگیره ها توسط بهره برداران و عوامل سازمان به صورت روزانه پاکسازی می شوند.

شهردار اردبیل یادآور شد: آموزش های لازم از طریق نصب تراکت و پوستر در داخل اتوبوس ها و تاکسی ها نصب و اطلاع رسانی های لازم با محوریت بهداشتی از طریق سامانه پیام کوتاه برای رانندگان محترم صورت گرفته است.

لطف اللهیان ادامه داد: روزانه به صورت میانگین بیش از 75 هزار نفر از طریق ناوگان اتوبوس رانی در شهر اردبیل جا به جا می شوند و به صورت میانگین 350 هزار سفر نیز از طریق ناوگان تاکسیرانی انجام می پذیرد.

وی با تأکید بر لزوم توجه تمامی همشهریان برای توجه به مسائل پیشگیرانه در مقابله با ویروس کرونا، گفت: سازمان شهرداری اردبیل نهایت تلاش خود را به منظور پیشگیری از شیوع این ویروس در سطح شهر اردبیل به کار خواهد بست.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضد عفونی 167 دستگاه اتوبوس شهری اردبیل انجام پذیرفت

ضد عفونی 167 دستگاه اتوبوس شهری اردبیل انجام پذیرفت