مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 11:102020-02-28فرهنگي

پخش «ارباب حلقه ها» و چند فیلم دیگر از شبکه نمایش


شبکه نمایش این هفته هم پخش فیلم هایی که پیش بینی می کند از مخاطب قابل قبولی برخودار خواهند بود را ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنا بر اعلام روابط عمومی شبکه نمایش، این شبکه با توجه به تغییرات کنداکتور خود که پیشتر اعلام کرده بود، این هفته مرور آثار حسین زندباف، تدوینگر باسابقه کشورمان، با محوریت پخش آثار خاطره انگیز، شاد و سرگرم کننده وی را در کنداکتور خود جانمایی کرده است.

همچنین در باکس های ساعت 13 فیلم های سینمایی و تله فیلم از شنبه (10 اسفند ماه) تا جمعه 16اسفند ماه به ترتیب خجالت نکش، مجرد 40 ساله، ده رقمی، خواستگار محترم، به روح پدرم، دردسر طلایی و آواز تهران هستند.

باکس فیلم های ساعت 15 از تکرار فیلم های کلاسیک شب قبل، به پخش فیلم هایی تغییر پیدا کرده است که به ترتیب تا جمعه 16 اسفند ماه، غول بزرگ مهربان، آقای دیدز، زندگی، موگلی، کینگ کونگ، نگهبان طبیعت و بهترین بازی دنیا پخش می شوند.

در باکس ساعت 19، از شنبه تا جمعه، به ترتیب فیلم های دنباله دار دکتر دولیتل 2 و سری فیلم های ارباب حلقه های 1، 2 و 3 ( هر کدام در دو قسمت) از این شبکه پخش خواهند شد.

همچنین این هفته، در باکس ساعت 21، مرور آثار حسین زندباف تدوینگر با 4 دهه فعالیت در عرصه سینمایی ایران و تدوین بیش از 80 فیلم از جمله آثاری چون مردی که زیاد می دانست، مومیایی 3، ماموریت و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش «ارباب حلقه ها» و چند فیلم دیگر از شبکه نمایش

پخش «ارباب حلقه ها» و چند فیلم دیگر از شبکه نمایش