مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 09:402020-02-28سياسي

ممانعت از ورود اتباع ایرانی و چند کشور دیگر به گرجستان تا اطلاع ثانوی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس اعلام شفاهی وزارت خارجه گرجستان به این سفارتخانه بنا به تصمیم شب گذشته دولت این کشور که به دنبال اعلام مشاهده اولین مورد بیماری کرونا و افزایش نگرانی .

- در پی مشاهده اولین مورد بیماری کرونا، گرجستان از ورود اتباع چند کشور از جمله ایرانی ها تا اطلاع ثانونی ممانعت به عمل می آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس در اطلاعیه ای اعلام کرد: بر اساس اعلام شفاهی وزارت خارجه گرجستان به این سفارتخانه بنا به تصمیم شب گذشته دولت این کشور که به دنبال اعلام مشاهده اولین مورد بیماری کرونا و افزایش نگرانی در انتشار و انتقال این ویروس در کشور گرجستان پدید آمده است، تا اطلاع ثانوی از ورود کلیه اتباع، خودروها و کامیون های ایرانی به گرجستان ممانعت به عمل خواهد آمد.

در این اطلاعیه آمده است: بر اساس این اعلام، محدودیت های مرزی صرفا شامل اتباع ایرانی نیست و اتباع حداقل چهار کشور دیگر و اتباع گرجی که به کشورهایی که ویروس کرونا در آن به صورت گسترده تری شیوع پیدا کرده است را در بر می گیرد.

این اطلاعیه می افزاید: این نمایندگی به منظور رفع برخی نگرانی های موجود از سوی دانشجویان و مقیمین کشورمان در گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممانعت از ورود اتباع ایرانی و چند کشور دیگر به گرجستان تا اطلاع ثانوی

ممانعت از ورود اتباع ایرانی و چند کشور دیگر به گرجستان تا اطلاع ثانوی