مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 09:152020-02-28پزشكي

فرآورده های بومی آنتی سپتیک برای مقابله با کرونا در راه بیمارستان های فارس


محمد جواد خشنود معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از تولید فرآورده های آنتی سپتیک برای ضد عفونی کردن بیمارستان ها و مراکز درمانی استان فارس خبر داد و افزود: این محلول ضد عفونی کننده با تلاش دانشجویان و پژوهشگران و استادان دانشکده دارو سازی به مرحله تولید رسید و نیاز همه بیمارستان ها و مراکز درمانی و بهداشتی فارس را تامین م یکند .

دکتر خشنود با بیان اینکه نخستین محموله این ماده ضد عفونی کننده به بیمارستان های فارس ارسال شده گفت: جهادگران دانشجو و استادان دانشکده دارو سازی شیراز اکنون در حال تولید انبوه این محلول برای ارسال آن به ارگان ها و سازمان هایی که در اولویت مصرف آن هستند از جمله شهرداری ها ، نیروی انتظامی ، دادگستری ، مطب های پزشکی ، زندان ها و مراکز عمده اجتماعات مردمی هستند .

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز یاد آور شد : از همه چیز لذت بخش تر حضور در کنار عزیزان خط تولید بخصوص کارگران و دانشجویان و استادان می باشد که حداقل 14 ساعت در روز کار می کنند.

امید است بزودی بتوانیم فرمولاسیون ژل ضد عفونی کننده را نیز نهایی کنیم و از هفته آینده خط تولید ژل در این دانشکده هم راه اندازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآورده های بومی آنتی سپتیک برای مقابله با کرونا در راه بیمارستان های فارس

فرآورده های بومی آنتی سپتیک برای مقابله با کرونا در راه بیمارستان های فارس