مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 08:502020-02-28اقتصادي

ویروس کرونا توسعه شبکه های نسل پنجم را به شدت کند کرد


گسترش ویروس کرونا باعث شده توسعه شبکه های نسل پنجم تلفن همراه که پیش از این هم سرعت رضایت بخشی نداشت، باز هم کندتر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از مارکت واچ، ویروس کرونا از چین به بسیاری از نقاط جهان منتقل شده و همین مساله باعث شده کارکنان بسیاری از شرکت های فناوری به دورکاری روی آورده و در سر کار خود حاضر نشوند.

این بیماری همچنین باعث تعطیلی دفاتر و مراکز ده ها شرکت فناوری در کشورهای مختلف جهان شده و همین مساله راه اندازی و تکمیل دکل ها و سایت های نسل پنجم را متوقف کرده است.

تحلیل گران شرکت فناوری اومدیا می گویند ویروس کرونا زنجیره تأمین نیازهای دنیای فناوری را مختل کرده و باعث تعطیلی موقت بسیاری از صنایع حوزه الکترونیک شده است، این مساله به زنجیره تولید محصولات و ابزار نسل پنجم که هنوز به درستی شکل نگرفته بود نیز به شدت لطمه زده است.

به گفته آنان این مساله در آینده وخیم تر شده و حتی تولید نیمه هادی ها و نمایشگرهای مورد نیاز سازندگان گوشی های هوشمند را نیز مختل می کند.

دامنه این مساله هم اینک به حوزه تولید تجهیزات شبکه ای هم کشیده شده و لذا نه شبکه های نسل پنجم بر اساس برنامه ریزی از قبل انجام شده راه اندازی می شوند و نه گوشی ها و سایر وسایل سازگار با آنها به زودی تولید خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس کرونا توسعه شبکه های نسل پنجم را به شدت کند کرد

ویروس کرونا توسعه شبکه های نسل پنجم را به شدت کند کرد