مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 08:452020-02-28بين الملل

دادگاه انگلیس جلسات رسیدگی به پرونده آسانژ را به تعویق انداخت


یک قاضی انگلیسی روند جلسات دادرسی مربوط به پرونده استرداد جولیان آسانژ به آمریکا را موقتا متوقف کرده و آن را به تعویق انداخت.

- یک قاضی انگلیسی روند جلسات دادرسی مربوط به پرونده استرداد جولیان آسانژ به آمریکا را موقتا متوقف کرده و آن را به تعویق انداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، طی چهار روز گذشته و در پی آغاز روند رسیدگی دادگاه انگلیس به پرونده درخواست آمریکا برای استرداد جولیان آسانژ، بنیانگذار وبسایت افشاگر ویکی لیکس به این کشور، نزاع حقوقی شدیدی بر سر این پرونده در جریان بوده است.

وانسا باریتسر، قاضی این پرونده به تیم های وکلای آسانژ 48 ساله و دولت آمریکا که خواستار استرداد وی است دستور داده تا در ماه های مارس و آوریل مجددا در جلسات استماع مربوط به مدیریت این پرونده حضور پیدا کنند.

همچنین جلسات رسمی دادرسی مربوط به موضوع استرداد آسانژ قرار است اواسط ماه مه، زمانی که از شاهدان پرونده دعوت شود از سر گرفته شوند.

انتظار می رود که حکم این پرونده در دیرترین زمان ماه اوت اعلام شود.

روز پنجشنبه قاضی دادگاه با درخواست وکلای آسانژ برای اجازه به حضور موکلشان در کنار آنها و خارج کردن او از اتاقک امنیتی شیشه ای در زمان برگزاری جلسات دادرسی مخالفت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه انگلیس جلسات رسیدگی به پرونده آسانژ را به تعویق انداخت

دادگاه انگلیس جلسات رسیدگی به پرونده آسانژ را به تعویق انداخت