مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 08:252020-02-28اقتصادي

از زد و بندهای اقتصادی مالیات بگیرید


یک کارشناس اقتصادی معتقد است که در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم باید نرخ مالیات تولیدات دانش بنیان کاهش پیدا کند و مالیات بر سفته بازی و تخریب گرهای محیط زیست لحاظ شود تا با این اصلاحات فضای بیشتری برای تنفس اقتصادی در کشور ایجاد شود.

- یک کارشناس اقتصادی معتقد است که در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم باید نرخ مالیات تولیدات دانش بنیان کاهش پیدا کند و مالیات بر سفته بازی و تخریب گرهای محیط زیست لحاظ شود تا با این اصلاحات فضای بیشتری برای تنفس اقتصادی در کشور ایجاد شود.

همچنین نکته ای که پنهان مانده این است که در بخش زد و بند اقتصادی کسانی که منافع مخرب زیرزمینی دارند، باید توسط سیستم مالیاتی کشور مهار شوند.

بهنام ملکی در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر ضرورت تصویب و اجرای مالیات بر سوداگری، اظهار کرد: در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم باید پایه های مالیاتی جدیدی همچون مالیات بر تخریب گرهای محیط زیست در نظرگرفته شود.

وی ادامه داد: اگر هر روزنه فرار و معافیت مالیاتی را مدنظر قرار بدهیم، همه فعالیت ها باید مشمول مالیات یک دهم درصدی باشند حتی کسی که عضو کمیته امداد است باید با افزایش دریافتی، مالیاتی با پایه صفر یا با نرخ یک دهم درصدی پرداخت کند تا در ادامه بررسی ها امکان ردیابی پول های کثیف و کنترل پولشویی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از زد و بندهای اقتصادی مالیات بگیرید

از زد و بندهای اقتصادی مالیات بگیرید