مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 07:552020-02-28پزشكي

چطور می توان با برنامه های کودک به جنگ کرونا رفت؟


محمد مسلمی با اشاره به تاثیرگذاری برنامه های کودک در انتقال مفاهیم آموزشی به کودکان برای جلوگیری از انواع بیماری ها، در عین حال از وضعیت برنامه های کودک حال حاضر تلویزیون انتقاد کرد.

- مسلمی که همه او با به عنوان یکی از عموهای فیتیله ای می شناسند، مدتی به همراه دیگر عموهای فیتیله ای در برنامه ای جدید با عنوان دو قلوها در شبکه دو سیما هنرنمایی کردند؛ برنامه ای که پخش آن به تازگی در تلویزیون تمام شده است.

خبرنگار ایسنا در گفت وگویی با این فعال حوزه کودک، نقش برنامه های مرتبط به این گروه سنی را در انتقال مفاهیم بهداشتی به کودکان و نوجوانان خصوصا در این برهه که کشور درگیر بیماری کرونا شده، جویا شده است.

مسلمی می گوید: در برنامه های کودک می توان انواع موضوعات و بحران ها مثل آلودگی، انواع بیماری ها و زلزله را در قالب شعر و نمایش به بچه ها یاد داد زیرا بچه ها الگوپذیرند اما متاسفانه برنامه کودکی وجود ندارد که به این چیزها بپردازد.

مسائل بهداشتی، رفتاری، تهدیدهایی که ماهواره برای بچه ها دارد و اعتیاد که الان در مقطع راهنمایی هم دیده می شود، مسائلی هستند که می توان با برنامه سازی درست در جهت پیشگیری از آنها کاری کرد.

اما متاسفانه ما عادت به پیشگیری نداریم منتظریم تا یک اتفاق بیفتد، بعد ببینیم چه می توان برایش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور می توان با برنامه های کودک به جنگ کرونا رفت؟

چطور می توان با برنامه های کودک به جنگ کرونا رفت؟