مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 07:252020-02-28پزشكي

کارخانه الکل سازی اردبیل وارد مدار تولید شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، اکبر بهنام جو پیش از ظهر جمعه در نشست با رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل عنوان کرد: با شیوع ویروس کرونا و نیاز اساسی به مواد ضدعفونی کننده، بهداشتی و مواد پایه مرتبط با بهداشت جامعه، کارخانه الکل سازی اردبیل وارد مدار تولید و توزیع عمومی شد.

به گفته وی این کارخانه از دو ماه پیش افتتاح شده بود که با توجه به شرایط موجود تولید این واحد تولیدی با فراهم شدن زیرساخت ها و اقدامات اولیه برای مصرف عموم مردم انجام می شود.

استاندار اردبیل یادآور شد: به منظور رفع کمبود مواد ضد عفونی کننده و لوازم بهداشتی در استان از جمله ماسک و دیگر مواد ضد عفونی کننده اقدامات لازم صورت پذیرفته و ضمن برآورد نیازهای استان تأمین اقلام بهداشتی و پیشگیرانه در نقاط مختلف اردبیل انجام یافته است.

بهنام جو بر لزوم مشارکت جمعی آحاد مردم برای مقابله با کرونا ویروس تأکید کرد و افزود: کاهش ساعت کاری ادارات استان و کاسته شدن از تراکم جمعیت در اتاق ها از دیگر تصمیم گیری هایی بود که در سطح استان انجام پذیرفت.

وی ادامه داد: بایستگی همگان به توصیه های بهداشتی ارائه شده توسط متخصصان توجه کرده و شرایط را برای غلبه بر این ویروس فراهم کنیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه الکل سازی اردبیل وارد مدار تولید شد

کارخانه الکل سازی اردبیل وارد مدار تولید شد