مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 06:052020-02-28سياسي

راه اندازی کارتابل الکترونیک فرهنگی برای فعالیت دانشجویان علوم پزشکی


معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت از نهایی شدن سامانه جامع الکترونیک کارتابل فرهنگی خبر داد و گفت: با نهایی شدن این کارتابل فرهنگی فعالیت های فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی ثبت می شود.

- دکتر سیما سادات لاری در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: با راه اندازی این سامانه در صورتی که بتوانیم 5 فعالیت فرهنگی دانشگاه های علوم پزشکی را در آن فعال کنیم سایر بخش های آن نیز به زودی تکمیل می شود.

وی افزود: در حال حاضر جلسات متعددی با بخش فناوری اطلاعات وزارت بهداشت در حال انجام است که بتوانیم این سامانه جامع را فعال کنیم.

اکنون 4 شرکت در این حوزه فعال هستند که به بخش فناوری اطلاعات وزارت بهداشت معرفی شده اند تا در صورت نهایی شدن با یکی از این شرکت ها قرارداد امضا کنیم.

معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت اظهار داشت: یکی از سیاست های ما در حوزه فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت این است که همه نهادهای دانشجویی و فرهنگی در دانشگاه های علوم پزشکی به یک نسبت رشد کنند.

وی گفت: اکنون اعتراضاتی از سوی دانشجویان صورت می گیرد که مثلا یک جشنواره مختص هنر دیده شده است اما ما معتقدیم که جشنواره ها متعلق به همه کانون های دانشجویی است.

لاری اضافه کرد: به همین منظور قرار است تغییراتی در سطح جشنواره ها داده شود که مثلا جهادگران و خیریه ها نیز در جشنواره س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارتابل الکترونیک فرهنگی برای فعالیت دانشجویان علوم پزشکی

راه اندازی کارتابل الکترونیک فرهنگی برای فعالیت دانشجویان علوم پزشکی