مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 05:452020-02-28پزشكي

تولیدات شرکت های دانش بنیان مازندران در مقابل ویروس کرونا


سه شرکت فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری مازندران با توجه به نیاز کشور در کاهش مبتلایان و پیشگیری از کرونا ویروس با حمایت پارک علم و فناوری ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس مازندران؛ سه شرکت دانش بنیان مازندران با حمایت، پیگیری و تسهیلات ویژه پارک علم و فناوری مازندران ، تولید انبوه دستگاه و مواد ضدعفونی کننده را برای مقابله با کروناویروس و بر حسب نیاز استان آغاز کردند.

 کرونا ویروس که توسط سازمان جهانی بهداشت(WHO)  با نام علمی کووید 19 شناخته می شود و در همین مدت بنا بر اعلام وزارت بهداشت، درمان و اموزش پزشکی 245 نفر  را مبتلا کرده است.

برای مقابله با این ویروس که سرعت انتقال آن بسیار بالا است؛ نیاز به عزم عمومی مورد تأکید است و همگان در هر قشری باید نکات بهداشتی را رعایت کنند تا از افزایش شمار مبتلایان جلوگیری شود.

در بین مبتلایان افراد عادی تا کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی دیده می شوند، بنابراین شوخی گرفتن این موضوع به صلاح نظام سلامت و افراد جامعه نیست.

سه شرکت فناور و دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری مازندران با توجه به نیاز کشور به دستگاه ها و محصولاتی که در کاهش مبتلایان و پیشگیری از کرونا ویروس نقش دارند؛ با حمایت پارک علم و فناوری و مجوزی که از سوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران دریافت کردند، دست به کار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات شرکت های دانش بنیان مازندران در مقابل ویروس کرونا

تولیدات شرکت های دانش بنیان مازندران در مقابل ویروس کرونا