مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 05:152020-02-28سياسي

انتقاد امام جمعه یزد از احتکار کالاهای بهداشتی


آیت الله محمدرضا ناصری، پنجشنبه شب در دیدار مدیران و مربیان پرورشی آموزش و پرورش افزود: برخی افراد از موقعیت ها به دنبال سوء استفاده شخصی هستند و هیچ فکر نمی کنند که شاید مردم به خاطر کمبود برخی وسایل جان خود را از دست بدهند.

وی ادامه داد: بر همه مردم مسلمان است در هر شرایطی با همدلی و درک موقعیت ها برای حل مسائل و مشکلات در کنار هم باشند و از همه وجود به دنبال رفع دردها و مصائب باشند ، در حالی که برخی مواقع این مسئله مهم اتفاق نمی افتد.

امام جمعه یزد به اهمیت نقش فرهنگیان و دانش آموزان در جامعه اشاره کرد و افزود: معلمان و مربیانی که با دانش آموزان ارتباط دارند باید مسوولیت های خود را بدانند و تربیت دینی نوجوانان و جوانان را جدی بگیرند.

ناصری یزدی اظهار کرد: سیستم آموزش و پرورش باید به تربیت نسلی مومن و انقلابی در تراز نظام اسلامی توجه داشته باشد و از ارائه آموزش های سطحی نگر که خروجی مناسبی ندارد خودداری شود.

وی به رویکرد ظالمانه استکبار علیه ایران اشاره کرد و افزود: انگلیسی ها و آمریکایی ها از ابتدا تاکنون به ایران همیشه خیانت کردند، این دشمنی ها باید برای دانش آموزان به درستی تبیین شود.

امام جمعه یزد یادآور شد: آمریکایی ها گفته اند که نگذارید ایران طعم زندگی بدون نفت را بفهمد و به هر طریقی هست کاری کنید که ایران بتواند مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد امام جمعه یزد از احتکار کالاهای بهداشتی

انتقاد امام جمعه یزد از احتکار کالاهای بهداشتی