مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 21:502020-02-27اقتصادي

دو قطبی بر سر FATF؛ اختلافات داخلی هدف اصلی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، ولی الله سیف ، رییس سابق بانک مرکزی ایران زمانی که هنوز امیدهای فراوانی به اجرای برجام بود برای شرکت در اجلاس بهاره سال 2016 صندوق بین المللی پول عازم واشنگتن شد تا نارضایتی ایران را از عدم همکاری بانک های .

- بازگشت ایران به لیست سیاه گروه ویژه اقدام مالی اگرچه یک رویه ای بر اساس قوانین مرسوم این گروه به نظر می رسد اما نگاهی به بیانیه صادر شده در این باره نشان می دهد که هدف پشت پرده این رویداد ایجاد شکاف در حاکمیت داخلی ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، ولی الله سیف ، رییس سابق بانک مرکزی ایران زمانی که هنوز امیدهای فراوانی به اجرای برجام بود برای شرکت در اجلاس بهاره سال 2016 صندوق بین المللی پول عازم واشنگتن شد تا نارضایتی ایران را از عدم همکاری بانک های بین المللی برای برقراری روابط کارگزاری و تضمین سرمایه گذاری خارجی به گوش طرف آمریکایی برساند.

سیف در این سفر طی یک سخنرانی عمومی در شورای روابط خارجی آمریکا از عبارت alomost nothing برای بیان نتایج مالی برجام استفاده کرد که در رسانه های ایرانی در قالب عبارت تقریباً هیچ ترجمه شد.

بعد از این سخنرانی بود که سیف دیداری با جک لو وزیرخزانه داری وقت آمریکا داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو قطبی بر سر FATF؛ اختلافات داخلی هدف اصلی است

دو قطبی بر سر FATF؛ اختلافات داخلی هدف اصلی است