مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 19:252020-02-27پزشكي

آمار نمونه مثبت کرونا در مازندران به 11 نفر رسید


دکتر سید عباس موسوی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در ساری افزود : تعداد افراد مشکوک به ویروس کرونا در استان بیشتر از این میزان است ، ولی تعداد قطعی افرادی که نمونه اشان مثبت بوده به 11 نفر رسیده است که در مراکز درمانی و بیمارستانی تحت درمان قرار دارند.

وی رعایت خود مراقبتی و راهکارهای پیشگیرانه از جمله جلوگیری از اجتماعات و مسافرت های غیر ضروری را مهم ترین راهکار برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در استان مازندران دانست و گفت که تعطیلی دانشگاهها و یا مدارس به منظور انجام مسافرت نبوده، بلکه در راستای طرح های پیشگیرانه و جلوگیری از انتشار بیماری است و به مردم استان توصیه می شود تا تعطیلی این مراکز را فرصتی برای مسافرت ها قرار ندهند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران قدرت بالای انتشار ویروس کرونا را دلیل اصلی برای برخی اقدام های پیشگیرانه در استان بیان کرد و خواهان رعایت موارد خود مراقبتی از سوی شهروندان شده است.

دکتر موسوی استقرار گیت های تب سنجی در مبادی ورودی مازندران از تهران را یکی از اقدامات پیشگیرانه مهم در استان در مقایسه با سایر استان های کشور بیان و اضافه کرد : تمام مسافران ورودی در این گیت ها تب سنجی می شوند و در صورتی که تب بالا به عنوان یکی از نشانه های ویروس کرونا را داشته باشند، به مراکز درمانی مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار نمونه مثبت کرونا در مازندران به 11 نفر رسید

آمار نمونه مثبت کرونا در مازندران به 11 نفر رسید