مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 17:552020-02-27ورزشي

تارتار: سلامت و جان بازیکنان مهمتر از جام قهرمانی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا مهدی تارتار پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار داشت: شیوع بیماری کرونا، تمرکز را از مردم و ورزشکاران گرفته به گونه ای که بازیکنان نمی توانند به خوبی تمرین کنند، ورزشکاران هم انسان و نگران خانواده های خود هستند لذا بهترین تصمیم، تعطیلی لیگ است.

وی ادامه داد: حتی اگر بخواهند مسابقات را به تعویق اندازند ما باید به تمرینات خود ادامه دهیم که احتمال شیوع ویروس کرونا بیش از پیش است لذا معتقدم لیگ باید تعطیل شود چرا که سلامت ورزشکاران اهمیت بسیاری دارد.

تارتار با بیان اینکه با تعطیلی مسابقات هیچ اتفاقی رخ نمی دهد گفت: حتی مربیان تیم های مدعی حاضر نیستند در چنین شرایطی جام بگیرند و جان خود و خانواده هایشان را به خطر بیندازند.

وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگر یک تصمیم اشتباه است و مسابقات جنبه بازی دوستانه دارد گفت: ما نیز همچون سایر تیم ها دوست نداریم بازی ها بدون هوادار باشد و معتقدیم هواداران حق دارند از نزدیک نظاره گر بازی باشند.

سرمربی نفت با بیان اینکه فردا برای برد وارد میدان می شویم گفت: حریف را به خوبی آنالیز کردیم و می دانیم که آنها خط حمله خوبی دارند.

پیکان تیم قابل احترامی است اما ما به دنبال کسب سه امتیاز هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تارتار: سلامت و جان بازیکنان مهمتر از جام قهرمانی است

تارتار: سلامت و جان بازیکنان مهمتر از جام قهرمانی است