مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 17:202020-02-27ورزشي

لغو مسابقات رویینگ انتخابی المپیک 2020 در کره جنوبی


فدراسیون جهانی رویینگ پس از جلسه هیات رییسه اش تصمیمات خود را اعلام کرد که یکی از آنها لغو رقابت های انتخابی المپیک 2020 در قاره آسیا به میزبانی کره جنوبی به دلیل شیوع ویروس کرونا بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، شیوع ویروس کرونا در قاره آسیا ورزش را تحت تاثیر خود قرار داده و در جدیدترین اتفاق با تصمیم فدراسیون جهانی رویینگ رقابت های انتخابی المپیک توکیو برای قاره آسیا در کشور کره جنوبی لغو شده و قرار است این مسابقات در سوییس برگزار شود.

پس از جلسه هیات رییسه فدراسیون جهانی رویینگ اعلام شد مسابقات انتخابی المپیک قاره آسیا که قرار بود اردیبهشت سال 99 در کره جنوبی برگزار شود به دلیل ویروس کرونا لغو شده است.

فدراسیون جهانی رویینگ اعلام کرده کره جنوبی تا کنون 1600 نفر مبتلا به ویروس کرونا دارد که این موضوع هشدار سازمان بهداشت جهانی را در پی داشته است، همچنین بسیاری از شرکت های هوایی پروازهایشان به این کشور را لغو کرده اند و بسیاری از کشورهای آسیایی نیز اعلام کرده اند نمی توانند به دلیل بیماری راهی کره جنوبی شوند یا امکان سفر به این کشور را ندارند.

برهمین اساس مسئولان فدراسیون جهانی این رقابت ها را به طور قطعی لغو و اعلام کردند مسابقات انتخابی قاره آسیا در سوییس برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو مسابقات رویینگ انتخابی المپیک 2020 در کره جنوبی

لغو مسابقات رویینگ انتخابی المپیک 2020 در کره جنوبی