مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 17:202020-02-27پزشكي

2 فرد مبتلا به کرونا درامارات بهبود یافتند


وزارت بهداشت امارات عربی متحده ضمن اعلام ثبت موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا، اعلام کرد که دو تن دیگر از مبتلایان به این ویروس بهبود یافته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت بهداشت و پیشگیری جامعه از بیماری ها در امارات عربی متحده اعلام کرد که دو فرد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور، بهبود یافته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی امارات (وام)، وزارت بهداشت این کشور گفت که این دو فرد شهروند چین بودند و غیر از دو مورد قبلی هستند که سلامتی خود را به دست آورده اند.

امارات عربی اعلام کرده است که شش مورد جدید مبتلا به ویروس کرونا شناسایی کرده است که چهار تن از آن ها ایرانی و یکی چینی و دیگری نیز شهروند بحرین است که همگی از ایران وارد امارات شده اند.

بنا به گفته مقامات اماراتی تعداد مبتلایان به کرونا در امارات، 19 نفر است.

ویروس های کرونا (یا کروناویروس ها) خانواده ای از ویروس ها هستند که بیماری های مربوط به دستگاه تنفسی از سرماخوردگی معمولی گرفته تا برونشیت و عفونت مجاری تنفسی را منجر می شود.

ویروس کووید19 ، از طریق تنفس و تماس هم منتقل می شود و همین امر کنترل آن را دشوار کرده است.

این ویروس، بیماری سندرم زجر تنفسی حاد یا ARDS را در فرد مبتلا ایجاد می کند، یک بیماری خطرناک و نارسایی دستگاه تنفسی است که با گسترش سریع التهاب و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 فرد مبتلا به کرونا درامارات بهبود یافتند

2 فرد مبتلا به کرونا درامارات بهبود یافتند