مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 17:152020-02-27سياسي

ارسال نخستین محموله کمک های چین به ایران برای مقابله با کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن دقایقی قبل در صفحه توییترش نوشت: در پاسخ به همبستگی مردم کشورمان با مردم چین که نمونه های زییایی از فرهنگ هم دوستی در شهر ووهان را رقم زد، - سفیر ایران در پکن اعلام کرد که اولین محموله کمک های چین برای مقابله با کرونا امشب (پنجشنبه) عازم ایران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد کشاورززاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در پکن دقایقی قبل در صفحه توییترش نوشت: در پاسخ به همبستگی مردم کشورمان با مردم چین که نمونه های زییایی از فرهنگ هم دوستی در شهر ووهان را رقم زد، اولین محموله کمک های چین امشب عازم ایران شد.

وی با اعلام اینکه در روز های آینده کمک های قابل توجهی در راه است، اظهار داشت: بدون شک چین در مبارزه با ویروس کرونا از همه با تجربه تر و در کمک به ما راسخ تر است.

گفتنی است، پیش از این سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران اظهار داشت: بلافاصله پس از تایید انتشار ویروس کرونا در کشور، وزارت امور خارجه نیز با تشکیل ستاد مبارزه با کرونا، در کنار وزارت بهداشت پیگیری ابعاد بین المللی موضوع از جمله تامین نیاز های پزشکی را در دستور کار قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال نخستین محموله کمک های چین به ایران برای مقابله با کرونا

ارسال نخستین محموله کمک های چین به ایران برای مقابله با کرونا