مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 17:152020-02-27سياسي

تعطیلی ها نباید باعث افزایش رفت و آمد و مسافرت به شهرهای مختلف شود


احمدعلی موهبتی روز پنجشنبه در سومین نشست اعضای قرارگاه پدافند زیستی سیستان و بلوچستان برای مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: وزارت بهداشت مرجع انتشار اطلاعات درباره وضعیت انتشار ویروس کرونا است و رسانه ها اطلاعات منتشر شده از سوی وزارت بهداشت را مرجع اخبار خود قرار دهند و از انتشار آمار کذب و ناصحیح و غیرقابل اعتماد خودداری کنند.

وی گفت: باید فضای مجازی مدیریت شود و با رسانه هایی که با انتشار شایعات، قصد تشویش اذهان مردم را دارند برخورد صورت گیرد.

رییس قرارگاه پدافند زیستی سیستان و بلوچستان از دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خواست با صدور اطلاعیه های کتبی و شماره دار در صدا و سیما و رسانه ها اطلاعات و آموزش های لازم را به مردم به طور مرتب ارائه دهند.

وی افزود: براساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت برگزاری هرگونه مراسم و تجمعی که دربازه زمانی بیشتر از 2 تا سه ساعت به طول بیانجامد، نباید برگزار شود زیرا در این گونه تجمعات میزان سرایت و شیوع ویروس کرونا بیشتر می شود و سلامت افراد را به مخاطره می اندازد.

موهبتی از مردم و نمازگزاران خواست: در مناطق غیرآلوده باید نمازجمعه با رعایت حد فاصله شرعی و با مهر و سجاده اختصاصی برگزار شود و هرگونه تصمیم گیری در این زمینه نیز توسط شورای سیاست گذاری ائمه جمعه به اطلاع مردم رسانده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی ها نباید باعث افزایش رفت و آمد و مسافرت به شهرهای مختلف شود

تعطیلی ها نباید باعث افزایش رفت و آمد و مسافرت به شهرهای مختلف شود