موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 17:062020-02-27پزشكي

نماز جمعه در رشت و برخی شهرهای گیلان برگزار نمی شود


حجت الاسلام ولی عادلی پنجشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بر اساس تصمیم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور حفظ سلامت مردم مومن و خداجو و رعایت حقوق شهروندی آنان نماز جمعه این هفته رشت برگزار نخواهد شد.

وی به اسامی سایر شهرهای استان که این هفته نماز جمعه در آنها برگزار نمی شود اشاره نکرد و آن موکول به تصمیم گیری نهایی نمود.

اما امروز امامان جمعه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل هم در بیانیه ای مشترک اعلام کردند:اقامه نماز جمعه این هفته در این شهرستان ها به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو و برگزار نمی شود.

در این بیانیه تصریح شده است :از آنجا که حفظ جان آدمی قوت می گیرد دین به داد آدم می رسد و با تخفیف در اعمال و مناسک به او آرامش می بخشد .

حجج اسلام محمد علی کریمی و سید جواد سلیمانی امامان جمعه لاهیجان و سیاهکل عنوان کردند : طبق تصمیم وزارت بهداشت و رصد شورای تامین درباره مراقبت های مردم برای مهار ویروس کرونا به این نتیجه رسیدیم که نماز جمعه 9 اسفند در لاهیجان و سیاهکل لغو شود.

در این بیانیه با اشاره به اینکه امکانات ضد عفونی مناسب بامساجد این دوشهر وجود ندارد، آمده است : حفظ سلامتی در اولویت است و در آینده نزدیک با همراهی شما مردم ، کرونا را شکست خواهیم داد و از عموم مردم برای عدم برگزاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز جمعه در رشت و برخی شهرهای گیلان برگزار نمی شود

نماز جمعه در رشت و برخی شهرهای گیلان برگزار نمی شود