مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 15:352020-02-27اجتماعي

ممنوعیت توزیع غذای نذری و اسکان زائران در بقاع متبرکه


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: توزیع غذا و مواد خوراکی در بقاع و اماکن متبرکه تا اعلام رفع خطر آلودگی عمومی ممنوع شده است.

- حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس در زنجان، اقدامات مربوط در بقاع متبرکه در حال انجام است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: طبق ابلاغ کمیته پدافند غیرعامل سازمان اوقاف، کارکنان ادارات تا اطلاع ثانوی برای گزارش تردد، از شیوه ثبت اثر انگشت استفاده نکرده و از روش جایگزین از جمله کارت هوشمند و یا روش سنتی استفاده می کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان اوقاف به لحاظ دارا بودن مدیریت بقاع متبرکه و پرجمعیت بودن نقش بسزایی در پیشگیری از شیوع کرونا دارد، تصریح کرد: در همین راستا توزیع غذا و مواد خوراکی در بقاع و اماکن متبرکه تا اعلام رفع خطر آلودگی عمومی ممنوع شده است.

کرمی با تأکید بر هماهنگ کردن برگزاری همایش ، نمایشگاه و اجتماعات در ادارات و بقاع متبرکه با دبیر کمیته پدافند غیرعامل سازمان گفت: در غیر این صورت نیازی به برگزاری این مراسمات نیست.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان با تأکید بر ضدعفونی و استریل کردن درب های ورودی و خروجی بقاع و اماکن متبرکه افزود: همچنین به هیأت امنای امامزادگان تاکید ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت توزیع غذای نذری و اسکان زائران در بقاع متبرکه

ممنوعیت توزیع غذای نذری و اسکان زائران در بقاع متبرکه